snart sommar på riktigt

Istället för att bara skriva klart sitter jag och tänker på allt jag ska göra när jag väl är klar. Förstår att ni alla undrar över hur lång tid det kan ta och skriva den här rapporten och det undrar jag också. Jag undrar varför det går så trögt, jag undrar varför det till och med är roligare att måla nagellack.

Imorgon ska jag allafall...

...åka till skolan. Fort in, fort ut.
...åka till Väddö och hjälpa Sanna med alla väskor.
...åka hem till Huddinge med alla väskor.
...fira med vegetarisk sushi på coops parkering
...gå på terassinvigning hos Emma
...inte somna alls. Bara fira, fira, fira att sommarlovet börjat och denna didaktikkursen aldrig någonsin ska få störa mitt underbara, välstrukturerade och balanserade liv igen.  




sommar på brännö. snart sommar på riktigt igen.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0