som en solig dag

Lyckliga vi är, får vi både vara i solen och tjäna pengar hela dagen. Städat, lekt bonde, putsat fönster och städat lite till.

Efter jobbdagens slut åkte vi mot grannsamhälle. Farfar har flyttat och hela huset står fullt med saker, bra saker och mindre bra saker. Hittade en hel del som jag ska ha i mitt framtida, nästa, boende bara inte någon av de andra släktisarna vill ha det. Får vänta och se.

Få vänta och se hur nästa boende ska komma att utforma sig. Lyckan kanske finns där. Jag hoppas på morgondagen.

Dagen avslutades som fredagskvällar med över 25 grader runt åttatiden bör.



Men varför har jag en klump. Klump i magen. Jag hoppas att den lämnar mig vid hamnen. Jag hoppas den stannar och inte orkar vänta tills jag kommer tillbaka.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0