snart har jag landat

Känner att jag börjar landa. Ligger fortfarande och sover på soffan i vårt lilla hus men på torsdag får jag mitt rum. Stillar mig mer och mer för varje dag och börjar inse att jag faktiskt bor i denna staden nu. Helt underbart.

Teatern var fantastiskt inspirerande. En stor bredd och variation bland skådespelare och författare, närvaro och texter. Vilket gör det ännu mer intressant och som ett hopplock av de man bara vill se som det är och det man vill se med helt andra ögon.

Så stolt över min fina Mayra är vad jag är. Hennes insatts för den teatergruppen är fantastisk. Det är så underbart att se hennes vilja och känna hennes begåvning.

Pepp inför kommande projekt. Snart är jag tillbaka i teatern värld. Inte bara från utsidan.



- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0