saknad

God morgon i Stuvsta. Slirat runt på fantastiskt oplogade trottoarer i över en timme. Inte vidare roligt med morgonpromenadert i denna halkan, men det får gå. Snart kommer våren. Ganska snart allafall.

Tur Sanna kommer på fredag för jag vill umgås. Linn sover. Sofie ver jag inte riktigt var hon är. Skulle ju vara bra med lite fler vänner. Får ta och skaffa mig det. Idag kanske.

Saknar Alfons mycket med. Har man honom hos sig behöver man ju aldrig känna sig ensam. Skulle kunna tänka mig att gråta en liten stund men det tänker jag inte.

Tänker istället klä mig i fina kläder, ta några böcker i väskan och ge mig in till stan. Hitta en mysigt café. Sitta och läsa. Sen leta upp stadsbiblioteket och skriva ut massa bra papper. På universitetet måste man skriva ut massa papper. Därför tänker jag köpa mig en skrivare när jag fått pengar från CSN. Tills dess bibblan.



- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0