nya gardiner

I dag har vi haft en fullspeckad dag med massa stickning, trådrullning och nu sist har jag sytt fina gardiner till mitt rum. Är helt slut och har tänkt att krypa ner i min nybäddade säng snart.




Jag längtar tillbaka till Sara och Stockholm men här är det också fantastist trevligt och fina människor. Till helgen blir det dock resta till storstan igen, behöver komma i från skolan ett tag ibland för det är väldigt intensivt.
 


I morgon blir det bara att fortsätta med väven. Det tar tid men är roligt.

God Natt Väddö, God Natt storstan.

- SANNA

Kommentarer
Postat av: Sara-Louise

va fint det blir. måste hälsa på dig snart :) får du ha folk som sover över?

2010-01-19 @ 11:37:39
URL: http://saralouisenilsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

ja det får du jätte gärna göra när som helst. alla får sova över det är bara att säga till på grund av brandrisk men skulle det vara en helg spelar det nog ingen roll. Du får sova i min säng.



Är hos dig vid fyra, fem på fredag.

2010-01-19 @ 21:58:18
Postat av: Sara-Louise

Bra för vi ska dricka vin och spela spel och sen gå på koncert. Tjoo längtar!!!

2010-01-19 @ 22:30:52
URL: http://saralouisenilsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det kommer bli fantastiskt, bra att komma bort från det här nykterhetsstället ett tag:)

2010-01-20 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0