nu har det börjat

Nu har verkligen skolan börjat på allvar och jag förstår att jag verkligen går här och ska göra det ett år framåt. Det känns konstigt men ändå otroligt roligt. På kvällarna är det bara lite drygt för själva aktiviteterna har inte riktigt kommit i går än, men då får man hitta på annat så gott man kan. Tex kan man gå till Väddös stora samlingspunkt Ica.

I dag har jag börjat sy på en body här hemma på mitt lilla rum. Man får exprementera lite när det inte blir som man tänkt sig. Tex med en blå krage.




- SANNA


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ajdå det var ju inte kul.

Handlade en del från Tradera förr, men föredrar Ebay.

2010-01-13 @ 23:17:21
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sara-Louise

Till exempel väldigt snyggt!!!



Sanna syr i trikå. Halleluja :D

2010-01-13 @ 23:38:39
URL: http://saralouisenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0