in i dimman

Det har varit en lång helg redan. Känns som söndag för festen började redan i torsdags med sittningen på Bojans kårpub. Tresätters och alkohol till oförskämt billig penning.





Otroligt fina människor och dans tills klockan slog ett och det är meningen att man ska gå hem och sova. Jag går aldrig hem klockan ett. Så två partytappra studenter gick till Marie Laveau för att träffa finländare med bodybuilder kärlekar, anorektiska plyschbeklädda nittonåringar och världens finaste trumpetare. För att sedan vingla hem i natten och somna inte mer än några kilometer från mitt egna hem.



Det blev mycket mjölk, gitarr och pizza under gårdagen. Mycket fin gårdag som sedan mynnade ut med en Fruängenresa och lägenhetsfest med vin, trevliga vänner och makaroner i mängder tills vi alla föll ihop vid femtiden i morse.



Nu har allafall jag och Linnsi vandrat de kalla Stockholmsgatorna hem. Men sova nu känns ju sjukt överskattat så tänkte ta tag och göra iordning mitt rum istället. För nu har jag inte bara ett eget rum utan en walk in closet som ska fyllas med kläder, skor och smycken.

Lycklig Sara i kallt men snart otroligt mysigt hus som dessutom fick ett underbart samtal från väldens bästa Jane för en stund sen.

Hurra det är lördag. Ikväll kan vi förflytta oss in i dimman igen.

- SARA



Kommentarer
Postat av: Sanna

Det låter som en bra helg! Nästa helg kommer jag och johan och mina kompisar för vi tänkte festa lite. är du på?

Puss

2010-01-30 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0