i ett litet rum med min symaskin

Nu har jag äntligen fått i gång internet, efter en helg utan tv och utan dator kände jag att det behövdes. Även om det går lika fort som på stenåldern så är det i alla fall ett internet.

Jag och Johan har haft en fin helg med 10 timmars tåg/buss åkning och många yatzypartier (där jag oftast van). I går åkte min fina tillbaka mot Ulicehamn och jag satt kvar ensam på mitt lilla rum med min symaskin och allt för många OCavsnitt.

I dag är det måndag och klockan 12.50 börjar min första lektion med klassen. Fick ett underbart SMS från Josefin innan och nu tror jag på mig själv, detta kommer bli hur bra som helst, jag kommer klara detta. Tror detta kommer bli ett fantastiskt år.

Nu har jag fått igång Spotify också, kan knappt bli bättre.



- SANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0