hej mitt vinterland

Det är lite svårt att promenera i denna snön. Den är slirig men allt går om man bara vill. Jag vill promenera, lära mig mitt nya område. Min nya väldigt vackra område.



Sitter och äter frukost och kollar på Harry Potter. Fått igång min dvd men inte teven. Får nog ta och skaffa en boxer. Kanske skulle ringa Robert. Harry får duga så länge.



Om två timmar kommer Sanna. Vilken mysdag vi ska ha. Känns lite konstigt att inte ha henne runt mig varje dag. Har liksom blivit van vid det. De andra i huset har ju liksom sina saker, sina vänner. På måndag börjar jag allafall också i ny klass. Det är bara att hoppas på många underbara bekantskaper.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0