första sittningen

Ikväll är det trerätters middag med drinkar och annat stohej på universitetet. Min klass är ganska tråkig och tycker det är onödigt att umgås med folk dagen innan man har föreläsningen. Jag tycker det är en väldigt bra ide. Det tycker Johanna från Lidköping också. Vi ska gå.

Vi ska dricka varannan vatten.


Var på Ikea igår för tredje gången bara för att köpa madrasskydd, köpte bara det och två paket med julgranskulor för fem kronor stycket. Madrassskyddet var fel så jag får åka dit igen. Tur man kan köpa prinsesstårta och kaffe för tio kronor på det stora möbelvaruhuset annars hade jag inte fixat att åka dit igen alltså.
Gillar inte alls att gå i möbelaffärer. Där ljög jag lite.

- SARA

Kommentarer
Postat av: nathalié från klassen;D

Jag hittade dig i Veckorevyn vilket var ganska roligt;D Och jag hade lätt följt med om jag inte hade bott off trots att jag bor i sthlm:P Vi får ordna något och gå ut så vi kan lära känna varandra, de som vill i alla fall :P

2010-01-29 @ 22:06:40
Postat av: Sara-Louise

Underbart!!! Nästa gång får du följa med och sen får du gärna slagga hos mig. Har ett helt hus :D Jag och Johanna snackade om nästa fredag :D



Ses i veckan!!

2010-01-30 @ 11:51:49
URL: http://saralouisenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0