andra dagen i skolan

Jag känner redan att detta kommer bli aningens svårt.

Vi har som sagt fått 141 sidor att läsa tills imorgon. Detta ur en helvetesbok som ska förklara hur man skriver på bästa sätt. Kan väl inte säga att jag inte fattar något av vad som står, men nära på. Tråkigare bok får man väl leta länge efter. Det är väl antagligen bara att bita ihop. Läsa dom där 140 sidorna tre, tio gånger så kanske man fattar. Ja om jag nu läste lite snabbare bara, för det finns inte en chans att jag hinner det tills imorgon. Ge mig mod och styrka.



Idag är det allafall välkomstdag för alla nya studenter och hade hoppats på en stor välkomstfest men föreläsningar får väl duga. Tur det är helg snart.



- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0