hemlängtan

I dag har jag insett..

..att Semlor är väldigt gott direkt efter brockolisoppa
..att Semlan är ett vädigt fint namn
..att gå ut och gå på morgonen innan frukost är en bra idé
..att innebandy faktiskt är roligt och det går nästan aldrig att sluta
..att jag behöver gympaskor
..att min symaskin är en väldigt snäll vän
..att det finns sjutusen olika sätt att sy maskinsömmar på och minst tiotusen olika handsömmar
..att gå och lägga sig vid nio är en mycket bra idé

 och det sista är att jag längar hem otroligt mycket.



- SANNA


Kommentarer
Postat av: mamma

Snart ses vi. Funderade en stund på vad det var för ett vackert hus på bilden. Oj, det är nästan helt täckt av snö nu!

2010-02-17 @ 09:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0