hemma då




Vi har haft en fantastisk trevlig dag även idag på väg från Huddinge och hemåt. Vi har varit i Trosa och fikat och förälskat oss i husbåtar. Vi har kollat in kungligt slott på Tullgarn och sett havsörn. Vi har ätit lunch på värdshuset i Gamla Linköping och hälsat på fina faster utanför Jönköping.

Sitter dock hemma hos mor och far nu och oroar mig lite inför nästkommande veckas skolstart. Inget tycks stämma och inget tycks va anmält som det ska. Har kollat mina sidor på universitetet och där står fel kurs inskriven och jag har inte fått något brev om kurslitteratur och inskrivningsdatum för min nya utbildning. Får vänta och hoppas att jag får svar på mina "hjälp-sos-mail" till universitetet imorgon.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0