varför jag

Hemtentan är inskickad.

Klistade, med en halvtimme kvar, in den i ett nytt dokument för att göra de sista juseringarna. Gör dem och känner mig så sjukt nöjd med innehållet. Klockan står på fem i tolv och hemtentan landar i vår seminarielärares inkorg. DÅ, upptäcker jag att den jävla datorn till version två har räknat om de 2533 (max ca 2500) skrivna orden till 3055.

Fick skicka in den första versionen, inte helt rättad, för att han skulle se att den faktiskt bara räknat till dryga 2500.

En glad, mycket nöjd Sara-Louise som tryckte på send-knappen för fyrtiofem minuter sen har nu bytts ut till en icke-existerande varesle som ihopkrypen ligger och tänker på att de dryga två dygnens slit kanske är förgäves.

För många ord = inte godkänd.

Varför jag.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0