nu skulle man vara kaffedrickare

Tänk vad vissa har det bra. Till exempel de människor som vid kursers sluts tentaplugg kan hålla sig vakna med hjälp av kaffebönans fantastiska effekter, medan då andra somnar med huvudet i boken allt för tidigt för ett nytt B.

Jag hör nu tyvärr till dem vars ögonlock inte kan fällas upp med hjälp av en kopp koffein. På efterfest och klockan början närma sig sju på morgonen då kan jag allt dricka den hemska drycken, men det är ju en annan sak, en annan historia.




Genom boken ska jag allafall idag. Inatt. Död eller levande. Med eller utan kaffe. Dessutom har ju min fina Linn vart och köpt ett nytt kollegieblock åt mig så en 15 sidor till ska jag väl kunna knåpa ihop.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är så duktig att jag nästan storknar!

2010-04-21 @ 22:08:05
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0