hemtentan i hand efter fylld dag

Har träffat fina Rebecca som var i stan på snabbvisit för en liten fika tillsammans med lika fina Linn min.

Fixat
(det ena) bredbandet inne på Tre som var så sjukligt svårt att hitta idag så GPSen fick rycka in (butiken låg inte alls mitt på Kungsgatan). 

Har dessutom hunnit träffa några från förra klassen för en liten genomgång av tentan.

Arg har jag också fått vara,
mestadels eller bara på min seminarielärare som uppträdde väldigt konstigt under dagens redovisningsseminarium. Tur man slipper honom i fortsättningen.



tro det eller ej men även idag dricks kaffe latte i solskenet

...sen kom regnet, sen kom tentan. Nu finns ingen återvändo.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0