en lång lista

Vem är det som skriver och skriver men aldrig kommer till dörren? När dörren öppnas stängs den lika fort och jag svävar in i dimman och funderar istället på allt jag ska göra så fort jag är klar med den här hemska tentan. Det är en ganska lång lista det som skulle kunna börja med att jag ska...

...ordna upp min kaosartade garderob
...städa hela huset vårt eftersom "bitchveckan" är min
...gå till biblioteket och lämna tillbaka tretton böcker jag inte hunnit läsa
...jobba med systerkärlekkollektionen
...köpa frön och så roliga växter i trädgården
...börja läsa kurslitteraturen i tid inför nästa kurs

...först och främst göra klart hemtentan.



- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0