diciplinering

Jag och Madelene i min pedagogikgrupp har varit så himla duktiga idag. Vi har suttit på Kofi sen nio i morse och jobbat på grupparbetet. Vi kom på att vi tagit på oss en väldigt stor del av arbetet, men bra blir det. Skönt med att bara sitta två så man kommer någon vart. Ibland tycks begreppet om "ju fler kockar.." stämma väldigt bra.



Hemma och mellanlandar en stund för att åka vidare till Jakan och spela teater ikväll. Vad otroligt lyckligt lottad jag är som får vara med i den underbara teatergruppen. Bättre än man någonsin skulle kunna önskat.

Min mage är lite full av allt fikande men min hjärta är varmt, min glädje är stor.

Diciplin. Jag gillar det.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0