tänk att få dö till tonerna av spill your beans

Jag höll på att dö till tonerna av Spill Your Beans idag.

Det var en man som trampade på Alfons när jag skulle gå av spårvagen till tonerna av Spill Your Beans. I min förvirring och ilska över att folk trampar på de som är små och svaga, glömde jag helt att kolla mig för och gick rakt ut framför en spårvagn och hör inte hur den plingar eftersom jag har Spill Your Beans i öronen.

Min ängel var en tant som tog tag i mig och drog mig av spåret. Hon var arg för folk går runt med hög musik i öronen och nästan tar död på sig själva och de små och svaga som folk trampar på. Min tantängel får vara arg. Jag är också arg. På Timo Räisänen och hans jävla låt som inte verkar framkalla annat än onska och död.



- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0