nä nu blir jag uttråkad

Utråkad igen.

Nu har jag ändå inte varit här ute på landet mer än några timmar. Det enda jag gör är ju att sitta vid datorn och göra absolut inget alls. Inget som tillfredställer min skaparglädje och lust att umgås med människor allafall. Fast jag har tagit tummen från facebook och laddat hem Spotify. Ett stort steg.

Jag vet precis vad jag vill göra denna veckan, typ:

*Rita. Eller egentligen måla. Måste hämta hem mina färger och köpa nya målardukar.

*Smida. Svettas i smedjan en stund och ett försök till en ljusstake kanske.

*Rida. Jennifer är du pepp att ha besök och en hösttripp över skog och mark.

*Sova. Med mitt sjukt tjocka vintertäcke. Vakna som en inbäddad och svettig.

*Träffa. Linn som kommer mot U-hamnen i veckan. Jessica, Samuel, Trasan...

Jag vet precis vad jag ska göra denna veckan.

*Träna.
Fy i skatan vad pepp jag är efter snart två månaders förslappande. (Jag och Jessica gick upp för en tio meter lång backe igår och flåsade som vi varit med i ett maratonlopp. Inte helt okej.)

*Prata. Med magstöd.

*Ringa. Min läkare som ska kolla hur det står till med dom vibrerande banden i halsen. Om jag bara kunde komma ihåg vad han heter.

Per-Ove. Stig-Erik. Jan-Björn...ja nått sånt

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0