man måste ingenting...

...men det finns som sagt massa saker jag borde göra som...

...att söka mig ett jobb i Stockholm
...att söka mig en lägenhet i Stockholm
...att rensa ur min garderob och sälja det jag inte behöver (alltså mycket)
...att rensa min lägenhet och sälja det jag inte behöver (alltså mycket)
...att lägga ut alla våra resebilder på facebook
...att framkalla alla bilder och fixa mitt efterlängtade (från min sida) europafotoalbum
...att börja äta nyttigt igen
...att börja gå till friskis och utnyttja att jag betalar pengar till dem hela tiden
...att träffa massa vänner jag inte träffat på länge
...att köpa kilovis med chailatte från espressohouse (jo, kilovis, allså pulvret så jag kan sitta hemma med min älsklingsdryck när jag vill)

Det bästa med min lista är att ju längre jag skriver på den desto mer får jag lust att göra allt som står i den. Vad ska jag börja med. Fixa lite bilder på facebook tror jag.



- SARA


Kommentarer
Postat av: Linn

shit vad snygg du är på bilden, Sara!

2009-10-04 @ 21:45:05
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Postat av: Linn

ps, om ni letar lägenhet, och har lust att bo med en till (mig) så säg till :) puss

2009-10-04 @ 21:45:50
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0