idoler hit idoler dit

Ikväll är det första gången jag kollar Idol för detta år. Helt okej men hade jag valt mellan det eller öl och dansnatt så hade programmet kommit i skymundan. Men ser tyvärr varken alkohol eller hör någon dansant musik så Idol får väl duga för en fredag så här i mitten av månaden.



Kollade en stund på True Blood också med vår "svenska stolthet" Alexander Skarsgård. Var väl inget jag kommer fortsätta kolla på precis. Har för mig att vissa kritiker har hyllat det. Vi kan ju faktiskt inte vara helt saliga varje gång en svenne visar sig i en engelsktalande film, kasst kan det vara ändå.

Hur ska man nu väga upp detta nu då. En film kanske. Vad ska man välja.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0