fika. chai. halv åtta hos mig.

Blev en mycket fin fika med kära Therese på Sense. Vi har inte träffats på länge så vi har så mycket att prata om. Därför får vi allt fortsätta på torsdag över en öl på Skål.



Efter fika åkte jag hem till älskade Alfons och vi tog på oss alla halsdukar, mössor och tjocka tröjor vi har och gav oss ner mot stan igen. Nere i city gick vi mot Espresso House och köpte chai tea. När det var avklarat gick vi hem igen.



Nu sitter jag framför teven och kollar "Halv åtta hos mig" på fyran. Denna veckan är dom på plats i Göteborg. Alfons är på plats på golvet och sover efter långa promenaden. Så dricker jag chai latte så klart. Undrar just hur länge den burken kommer räcka. Godare dryck får man leta länge efter.

- SARA



Kommentarer
Postat av: evelina

jag gillar din blogg sara:) Hoppas allt är bra. det var längesedan man såg dig. kram / evelina, emelies syster

2009-10-12 @ 20:14:53
URL: http://evelinajlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0