idag orkar jag inte bry mig

Igår blev man komiskt nog känslomässigt golvad av en fjunig fjortis men idag orkar jag inte bry mig.


Har varit hos min fina logoped Ellinor idag, nu ska jag göra allt för att mina stämband ska bli vackra igen. Annars får herr Sven-Åke operera. Det blir nog bra vilket som.

Imorgon är jag tillbaka på banan igen och ska jobba för fullt fram till fredag då jag styr norr ut mot Linköping och mina underbara Rebecca och Linn. Sen blir det Stockholm någon vecka. Kolla huset leka och med Linn och Mayra och tar nog även en tur till Uppsala och träffar fina Cory.

Det är värt en veckas hårt jobb med något så fantastisk framför mig.



- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0