en nya regnig dag

En nya härlig regnig dag menar jag väl? Ja precis vad jag menar det. Dagarna springer fram på ett underbart sätt fram fast att regnet faller. Lite vatten har väl inget dött av.

Jag, Alfons och Sanna ska snart gå till Sävedalen för ett besök hos min kära logoped. Se om vi kan få ordning på Alfons hesa stämma någon gång. För min röst är inte hes längre den är fin och snygg och mina stämband vibrerar som dom ska. Nästan precis som dom ska.

Melissa Horn sjunger i högtalarna denna morgon och grannarna tycker hon sjunger för högt så dom bankar i väggen så tavlorna ramlar ner på andra sidan. På denna sida ligger Sara i sängen med en tavla över sig och tycker Melissa sjunger precis lagom högt. Liten tavla i huvudet har väl ingen dött av.



och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig. och jag kan inte skilja på om jag vill va med dig. och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig. och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig. men du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mig.

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0