efterlängtade julkalender

Det jag verkligen längtar efter när regnrusket och vintern smyger sig på, det börjar imorgon. Julkalendern, Superhjältejul!

I år handlar det om två av mina favoriter på barnkanalen, Supersnälla Silversara och Stål Henrik. Kan ju tillägga att jag kollar på barnkanalen minst en timme varje dag, så jag vet vad jag pratar om. 

Årets kalender handlar alltså om två superhjältar som har blivigt gamla och gaggiga och som nu ska berätta om sitt liv för de besökande barnbarnen och för oss i tevesoffan. Själv är jag mer fötjust i julkalendrar med mer mysigt tema där allt inte är så stilrent och stelt, men tror denna i alla fall kan bli bra.

Så i morgon klockan 07.15 sitter jag (och säkert alla andra barn i vårt avlånga land) bänkad framför teven.



- SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0