den kreativa hjärnhalvan

I går gick Emelie på maskeradbal, jag fick sy klänningen. Satt hela dagen i Emelies soffa, kollade på extremt sprakiga VHS-filmer och sydde klart klänningen som vanligt i den sista minuten. Fick ingen bild på den igår men en på fina Emelie i vår egendesignade mask.


 
I dag har jag också använt mina kreativa fingrar och målat bilder och sytt klart en klänning som ska skickas in som arbetsprover till folkhögskolan.




Hoppas, hoppas jag kommer in och får göra det jag verkligen brinner för.

-SANNA

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken vacker klänning! Jag ser fram emot att få bära ett av dina plagg (:

2009-11-01 @ 23:33:24
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin klänning :)

2009-11-02 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0