utvecklingsamtal och svåra val under en vackrare dag

Imorgon ska jag bestämma mig om hur jag ska göra med andra året på Wendelsberg. Jag vet att det är mitt beslut men på ett sätt är det bra att Kerstin sätter lite krav på mig så jag bestämmer mig, annars kan man ju gå och vela tills döden drar mig rakt ner i helvetet. Jag tror jag har bestämt mig faktiskt, men får sova på saken och sen se om jag hittar Kerstin imorgon och kan prata med henne. Hon är inte helt lätt att prata med tyvärr min älskade klassföreståndare, hon tar allt väldigt personligt, och jag gråter. En lipsill är vad jag är.

Utvecklingsamtalen gick annars bra. Bra saker Kerstin och vår kära danslärare Erika sa ska skrivas upp i min nya bok. Min "Detta är första dagen på resten av mitt liv-bok". Den är rosa och jag har pimpat den lite själv.



Läser manus nu för fullt inför starten av vår teatergrupp. Nu kan vi snart komma igång och börja arbeta på riktigt. Det första jag öppnade idag, Våra föräldrars sexuella neuroser av Lukas Bärfuss var ett fantastisk spännande manus. Vill jag absolut jobba med någon gång, sen om det blir nu eller senare spelar ingen roll. Ikväll ska jag också läsa Blåklintselden, Lyckodjuret, Honungsbutiken och Mammas köttbullar alla skrivna av Ann-Charlotte Alvefors.

Nytt mod, nya manus, ny antakningsbok, ny dag, en fin ny dag. Tack för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0