tingsholms vårblandning




Åkte till Ulricehamn bara för att se min underbara syster sjunga, men hela vårblandingen på mitt gamla gymnasium var mycket bättre än jag hoppats på. Bara någon enstaka falsksjungande körmedlem. Annat var det på våran tid.

Jag är så sjukt stolt över min Sanna hon gjorde "Aldrig ska jag sluta älska dig" från "Livet är en slager" så fantastiskt fint så jag grät genom hela låten, det gick rakt in i hjärtat.

Det föll fler tårar under de dryga två timmarna på Tingsholm. Bland annat under Sannas fina vänner Emelie, Gabriella och Linneas låtar.

Sanna - Aldrig ska jag sluta älska dig


Linnea - Vägen hem igen


Emelie - Son of a preacher man


Gabriella - Gabriellas sång


ett gäng lovande 90-talare där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0