solen lyser även på liten sara

Solen skiner idag igen. Det är fortfarande en katastrof på mitt rum men tänkte prioritera en promenad ner till stan istället för att städa.

Ikväll är det dags för fjärde föreställningen på Wendelsberg måste ju ta mig kragen och kolla in någon av de andra föreställningarna också. Denna veckan behöver jag inte hem och jobba eftersom lönen kommit in idag så jag borde ha mycket tid till teatertittande.

Har kommit på att det är så här jag vill leva. Så som jag lever just nu. Ingen skola, inget jobb och lite föreställningar då och då, mycket fest och mycket hängande med fantastiska människor, longboard och sommar. Tur jag har kommit till den insiktet så jag kan börja verkställa denna plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0