näst sista föreställningen



...spelar vi nu vid halv elva på Wendelsbergs teater. Skulle upp vid fem och ta en promenad innan frukost tänkte jag men är, och måste inse att jag aldrig kommer bli så disciplinerad, när valet är att man kan sova en timme till. Nu måste jag packa väskan för Ulricehamnstrippen i eftermiddag och sen är det bara att ge sig ut i solskenet. Gick och la mig på tok för sent igår men det var nästan ljust ute då och nu är det absolut ljust och sol trots denna tidiga timma.

Ha en fin dag vänner, och har ni inga morgonplaner så ta er ut till Mölnlycke och se vår föreställning.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har helt missat att det finns en teater i Mölnlycke. Inte för att ja springer på teater var o varannan dag, men det händer ju...

2009-05-29 @ 17:58:24
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0