måste skaffa en mini pc och få tillbaka min skaparglädje




Det här funkar ju inte, jag hinner ju aldrig blogga fast jag har en massa saker att skriva om. Vi repar så mycket nu och dessutom är det så mycket annat jag är ute och flänger på så jag hinner aldrig hem till min älskade dator.

Vi körde ett sjukt kasst genomdrag idag. Vi har tappat modet i gruppen och måste tända till vår skaparglädje. Jag skulle vilja kunna säga som Bert att
"jag har kulturella ambitioner" men hela tiden tappar jag lusten.

Ska man hålla på med något annat? Nä, va skulle det vara...

Tänkt en lång stund och min högintelligenta hjärna jobbar på högvarv, och jag kan inte komma på något som jag skulle passa som.
Jag är körd, mitt liv är slut. Måste hitta tillbaka till min teaterlust och min tro på gud...

Nä för fan, gud är ett påhitt och jag är ett kulturellt misslyckande det är så det är, är väl bara att acceptera

Kommentarer
Postat av: Trille

Hoppas du hittar tillbaka, men vafan, har man en gång insett att det är kultur och skapande man vill syssla med så försvinner det nog aldrig! Go go go!

2009-05-08 @ 12:26:11
URL: http://trulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0