jobbdag

Vi är lediga från allt som heter teater idag. Igår eftermiddag genomförde vi ett klart godkänt genrep och det känns nu helt okej inför lördag. Hoppas vi får mycket publik.

Ska börja jobba snart. Ska få vara ute hela dagen säger min kära far och det tackar och bugar jag för...solen lyser. Ikväll blir det säkert grillning och mys här hemma hos päronen.

Imorgon åker vi tidigt tillbaka till Göteborg, och med mig har jag inga mindre än Annika, Sanna och hennes vän Emelie som alla ska se vår fantastiska föreställning. Lördag kväll kommer alkoholen flöda och pengarna jag jobbar ihop idag kommer försvinna lika snabbt från min plånka som de hamnade där. Det är så livet ska vara. Det är så livet är.


nämen kolla där hänger staketet, det måste jag fixa


nämen kolla där hänger staketet, det måste jag fixa

Kommentarer
Postat av: dendäremelie

du, jag väntar med spänning efter det lilla jag hört :)

2009-05-15 @ 19:08:34
URL: http://emeliehannakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0