hej morgon hej solstorm hej logoped

Ska gå till min logoped om en stund. Var inte alls särskillt opepp på att gå upp idag, kändes skönt att det var så för en gång skull. Det blåser fortfarande ute men det är faktiskt soligt vilket gjorde mig förvånad. Jag ska efter logoped-Ellinor-besöket städa mitt rum och lite mer här hemma om jag fortfarande känner för det. Känner jag inte för det får jag nog fan-i-mig göra det ändå. Det behövs!

Sen ska jag sätta mig och läsa manus hela eftermiddagen fram till min teatercafétid på skolan börjar. Ska stå i fyra jävla timmar, ganska länge men hoppas jag kan smita in och kolla på någon föreställning. Såg två igår. Varav en var fin och en var ganska meningslös och kass. Tyvärr, men med ett sånt dåligt manus kan det inte bli annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0