föreställning med familjen i publiken

Ieftermiddag kommer mina närmaste och kollar in ool - 1OVe mE som vi spelar klockan 16.00 på Wendelsberg. Alltså mamma, pappa, Stina och Amie (Sanna är ju fortfarande och slår klackarna i Paris).

Sen ska vi ut och käka på Mediterrane. Hoppas på att det är god mat, det verkade så. För ovanlighetens skull så stannar jag i Göteborg några dagar nu. Imorgon kommer min fina Jessica och hälsar på vi ska gå på en utställning på KV och sen blir det Brott och Straff på Backateatern på kvällen, blir ingen dålig dag det inte. Några glas vin på kvällen där med slinker nog ner, inte för många bara snälla Sara.

Nu ska jag duscha och fixa mig lite och sen ska jag in till Ulricehamn och äta frukost med Linn som är hemkommen från huvudstaden. Blir en fantastisk bra start på dagen det.


jessica nyår 08-09


jag och linn på åhaga i borås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0