en lång gårdag

Vi jobbade från tio på förmiddagen till elva på kvällen igår. Tyvärr känns det inte mycket bättre trots att vi repade så länge. Jag har sjukt svårt med min roll och vem hon ska vara förälskad i. Känner mig totalt nollställd och vill egentligen inte göra det här längre. Men det är bara att försöka hitta en utväg, en lösning för vi har premiär om fyra dagar. Då kommer Annika, min fina Annika. Det ska bli fantastiskt att ha henne tillbaka i stan. Något att se fram emot allafall. Jag ska genomföra detta för hennes skull helt enkelt.

Idag har vi en ledig slapp dag vilket är lite konstigt men ganska skönt. Vi skulle verkligen behöva repa men eftersom jag inte har något lust till det är det ganska skönt att hänga ute hos Moa och slappa i hennes trädgård. Först ska jag förbi Royal en sväng, och lämna lite information om föreställningen. Men vill man att arbetskamraterna ska se det?!! Suck.

Sol ut idag allafall, jag ska gå jättemycket, måste passa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0