en lååång dag på jobbet




Inte för det är mycket ob vi får inom hotellbranschen men bättre att jobba över idag än igår allafall för på lördagar får vi nämligen inte ett öre extra. Jävligt snålt och dåligt, vem vill då jobba helg då liksom?! Inge, men man måste ju, det växer ju inte jobb på träd åt en outbildad amatörskådis.

Ska gå till Johanneberg tänkte jag. Det kommer bli svettigt men bara det inte börjar regna ska det nog gå bra. Men innan dess ska jag dammsuga här på mitt lilla rum. Jag såg en dammråtta passera i lugna mak, dom försöker inte ens fly och gömma sig i hörnerna längre. Det var så långesen jag hade framme dammsugaren så dom har helt tappat respekten för mig. Måste bli en ändring på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0