läkarbesök och längtan till helgen


Kollat 183 dagar och frossat i allt för många kakor, men man får väl passa på när man är hemma. Kommer inte ha råd med någon mat denna månaden.

Ska på läkarbesök imorgon och kolla upp min hals. Jag blir hes konstant och oroar mig eftersom rösten måste funka när jag håller på med teater. Min röst är ett av mina viktigaste instrument. Har nog dragit på det för jag är rädd vad läkaren ska säga, men ringde idag allafall och fick en tid redan imorgon. Jag tycker iofs att det är ganska snyggt med lite mystisk, hes röst men jag kan aldrig jobba som skådespelare och ha den här röstkvaliten.

Har inte varit i skolan idag och blir ingen imorgon heller. Onsdag, Torsdag, Fredag och sen Håkan Hellström på Lördag. Linn, Sanna och Håkan. Kan väl inte bli bättre. Jo om konserten var i Göteborg. Men jag ska nog stå ut med regniga Borås för en kväll.


bilden lånad från www.focus.se


Kommentarer
Postat av: Lisa Olausson

då kan du inte träna med mig imorn? kl 17. hör av dig! :)

2009-03-02 @ 22:17:12
Postat av: sanna

oho jag har beställt nu ochd et kommer bli jätte kul!

2009-03-03 @ 15:16:46
URL: http://sannanilssons.devote.se
Postat av: Daniel

Kan säga dig att jag är väldigt avundsjuk på dig som får åka till Borås och se Håkan Hellström :). Såg han i höstas i Huskvarna och det var nåt av det bästa jag sett på en musikscen...

2009-03-04 @ 00:20:44
URL: http://danyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0