varför morgon varje morgon?




Jag gick upp en timme senare idag. Jag vet ju om att jag går upp sjukt tidigt varje morgon, onödigt tidigt, för nu är jag i samma stadie i förberedandet till att gå som i vanliga fall. Kanske kommit lite längre tom. Min morgonvanor är konstiga. Förstår inte vad jag håller på med, och det gör inte Alfons heller. Han ligger i sängen och undrar varför jag springer omkring som en dåre, när man kan ligga där och snusa. Om man ändå vore en hund.

Idag ska vi visa upp vad vi "lärt" oss på dansen under året. Jag är nog inte ett dansant geni precis men jag ska försöka göra mitt bäsa. Trots allt är jag ju ambitiös, snygg och trevlig att prata med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0