på kartjakt




Nu har jag letat efter kartan, som förklarar hur jag ska ta mig till min logoped, i minst en timme. Jag har äntligen hittat den och nu är det helt plötsligt städat på mitt rum. Ibland är det bra att man inte hittar det man letar efter med det samma. Men det värsta är att endel grejer tar allt för lång tid att hitta (tex den där jävla fröken julie boken som jag fått räkning på nu på 300:- för den är borta)  Så lång tid det tar att städa ett rum är en bra tid för att hitta en karta. Nu kan jag förhoppningsvis ta mig fram till logopeden imorgon. Första besöket. Bra sätt att spendera onsdagsmorgonen på hoppas jag. Nu ska jag kolla äntligen hemma och Alfons sitter i fönstret och önskar han inte var hemma utan under en buske med lyft ben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0