morgontrött? kvällspigg?



håkan på way out west 2008

Jag är lite trött denna morgon efter mindre än fyra timmars sömn denna natt. Men det som är fint med denna morgon är att jag inte har lika ont i foten (man har ju hört att öl har helande effekt för värkande vrister). Att det är fredag och vi har massa kul i skolan framför oss. Först skådespelarträning med Jesper, och vi ska jobba nästan hela lektionen med Fröken Julie. Sen dubbeltimma regi med Kerstin och "redovisa" våra Den goda viljan-scener. Sen röstvård på slutet som jag tror jag hoppar över. Ska hem till Horshaga ieftermiddag och måste packa och fixa lite innan jag ska försöka hinna med fyrabussen. Imorgon kväll blir det äntligen Håkan Hellström. Ska bli underbart.

Lavv var förresten över alla förväntningar. Mycket energi och välarbetat. Bor ni i Göteborg tycker jag ni ska ut och se den på lördag 15.00 på Wendelsbergs teater.

Emiliadejten var fantastisk. Nu ska det bli bra teater av.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det med dig idag dÅ? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-06 @ 13:18:48
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: julia.

oh. håkan sweet håkan!

2009-03-06 @ 15:50:37
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0