måste packa

Jag är lite trött från igår, eller eventuellt fortfarande lite full från igår. Hade köpt vin som jag skulle ta med till Linköping. Men fick med ett litet trevligt efterfestgäng hem igår så nu är vinet ett minne blott. Alltså måste jag idag gå till systemet. Utöver det ska jag

¤ Packa
¤ Åka till skolan
¤ Hämta mina glasögon
¤ Handla en grej, en mycket hemlig grej
¤ Lämna Alfons hos min syster
¤ Sätta mig på bussen mot Linköping

...vilken lång lista jag har och vad klockan är halv elva redan fast jag skulle vara i skolan halv nio hur gick det till. Hur var gårdagens teater? lite märklig. Hur var öldrickandet med Emilia? mycket, mycket trevligt. Hur mår Sara denna sena fredagsmorgon? lite sådär


Kommentarer
Postat av: carolina

trevligt med vin! ;)

2009-03-20 @ 10:59:37
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0