jag är bra


Vi har i klassen fått skriva positiva saker om varandra, så nu finns det nedskrivet...

Jag...
¤har härlig humor och är lätt att arbeta med. Jag är sprallig
¤är intressant och lite hemlighetsfull och samtidigt väldigt snäll
¤är en het tjej med väldig stark vilja. Jag inger värme och respekt och är väldigt duktig på det jag gör
¤är ganska respektingivande och jag håller mycket på min intigritet, sen börjar jag spela teater och då märks det hur underbart sprallig, glad och öppen jag är
¤är snäll och omtänktsam, trevlig att prata med, duktig och har stark närvaro på scen
¤är en enorm talang. Har en barnslig glädje som smittar. Är söt, rolig och snäll. Är en trygghet att jobba med på scen
¤är rolig och snäll och har underbar personlighet
¤är snäll och mysig och bra på att lyssna
¤är en underbar människa som man har väldigt roligt med. Jag är snäll, omtänksam, lagom tokig (så man blir glad) och samtidigt förtrolig. Jag är bra!
¤har en grym inlevelse och allt jag gjort gör jag med otroligt mycket känsla. Det är häftigt att se mig
¤har en enorm kraft inom mig som man känner av och man känner sig lugn hos mig. Jag visar nyfikehet och intresse och inger glädje. Jag är vacker och har en vacker röst. Jag har stor potential som jag kommer komma långt med.
¤har hög ambitionsnivå och har en häftigt fokuserad energi som inspirerar. Jag har mycket ideer och är driven.
¤är mycket, mycket begåvad människa. Min närvaro är fantastisk
¤är väldigt smart. Jag har många kreativa saker inom mig.
¤har fin kreativitet och härligt engagemang. Jag är snygg.
¤är cool, härligt galen och har en skön röst


...detta ska jag läsa för mig själv en gång om dagen....för det stämmer ju

Kommentarer
Postat av: F

Kul :D

2009-03-25 @ 20:23:48
URL: http://fillanhansson.blogg.se/
Postat av: Linn

det stämmer alldeles utmärkt, Sara

2009-03-25 @ 20:33:14
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0