fått mycket gjort



syster stina fina

Har haft fullt upp hela dagen och det är skönt att jag fått mycket gjort. Var hos optikern imorse och glasögonen är beställda. Sen var jag med Stina i Haga och födelsedagsfrukosterade, mycket trevligt och gott. Efter det ut till Lundy sjukhus och träffade en mycket bra och nördig halsläkare. Nu ska jag få hjälp av en logoped för att få ordning på min hals, underbart.
Gamla Sara skulle tänkt så här efter att gjort mycket "Nä, nu åker jag hem och vilar, det är jag värd" Nya Sara satte sig på grön express, ut till skolan och repat Fröken Julie med Christan. Nu är jag hemma igen och trots snön har jag inte tappat stinget. Ska nu, tro det eller ej, städa mitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0