det fanns ett ord som hette diciplin


...men jag glömde hur det stavades, hur det lät, hur det smakade



och nu måste jag allt skärpa mig. Imorgon kommer jag vara hemma och vila ut, men efter det börjar ett helt nytt typ av levende. Måste växa upp en smula och sluta springa runt och supa huvudet av mig

För denna veckan behöver jag nämligen

  • Börja skriva på min uppsats
  • Gå till skolan varje dag
  • Träna minst två gånger
  • Jobba
  • Spela Pettson och Findus i mucklornas värld

OBS! Detta gäller alltså bara nästa vecka...sen kan jag inte lova något


Kommentarer
Postat av: Lisa Olausson

Du börjar med att bryta ditt löfte? haha. Du behöver gå till skolan varje dag, men imorgon ska du stanna hemma :) gullunge! sov gott o kram!

2009-03-08 @ 23:26:12
URL: http://olausdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0