bästa longboard vädret



snart lisa är vi uppe på brädan igen

...första riktiga vårdagen och så är man sjuk....

Jag hade verkligen behövt vara hemma idag, men jag har klarat hela dagen på jobbet, fast det har vart skittungt. Det går inte ringa sig sjuk heller, för då tror dom bara man är "helgsjuk". Lite irriterande faktiskt att man ska behöva ha dåligt samvete om man inte kan komma till jobbet, eller ännu värre att man går dit fast man verkligen inte är bra. Kommer ihåg en helg i december när jag mådde jättedåligt. Jag kunde inte resa mig ur sängen på hela helgen, och mådde dessutom asdåligt för jag fått en snorkigt svar när jag sjukanmälde mig. Annars är mitt jobb bra, det är det....men tänk om man bara kunde få den där trisslotten med 25000 i månaden i 25år. Då skulle jag säga upp mig....


Kommentarer
Postat av: sanna

jag tror det är samma märke på den brädan som det är på min fina. Längtar tills jag kan komma till dig och åka:)

2009-03-15 @ 19:45:34
URL: http://sannanilssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0