spara spara spara

Bild på snabbtåg. Tågluffa i Europa! Foto: SJ

Jag och Sanna planerar för fullt höstens tågluffäventyr (eller mest jag eftersom jag börjar bli gammal och känner att jag måste göra något tonårsaktigt). Den 8 september bär det av ut i Europa. Vi ska antingen vara borta i en månad eller 22 dagar. Det blir antagligen en månad. Underbart.

Så nu är det bara att sätta igång med att spara. Vartenda litet inköp ska planeras och på allt jag kan dra in på ska jag också göra det. Nu blir det dessutom billigare hyra när Johan flyttar in. Inte dumt, inte dumt.

Nu ska jag krypa ner i sängen, läsa lite Damernas värld (jag vet, låter inte vidare tonårsaktigt) och sen sova. Upp för joggingtur imorgon bitti och sen en lång arbetsdag. Men det blir mycket roligare att jobba nu när vi har planen spikad. Alla pengar är guld världa...hehe där fick jag till det.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0