nu går jag ut och joggar



Regnat har äntligen slutat falla över Horshaga och jag tänkte ta mig en tur i skogen med joggingskorna på innan jag drar tillbaka till "storstaden". Har suttit och planerat Europatrippen och funderar på vad man vill se och vart man vill åka. Tänkte att en bra rut kanske kan vara: Sverige-Tyskland-Italien-Spanien-Frankrike-Storbrittanien. Jag skulle ju gärna ta båten mellan Rom och Barcelona på 19 timmar men jag tvivlar på att Sanna sätter sig på den. Ser hon inte land blir hon sjösjuk och får dödsångest säger hon. Vore underbart att vara ute på medelhavethavet i nästan ett dygn. Får komma på något sätt att övertala lillasyster.

Nä jogga var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0