midsommarmorgon och uppe med tuppen



En härlig promenad är avklarad och nu sitter jag med min smoothie och njuter (ja faktiskt) av att vara uppe. 

Inatt flyttade Sannas pojkvän Johan in hos oss. Han måste smygit in med alla sina grejer för han lyckades inte väcka mig och det är jag tacksam för.

Välkommen till Göteborg Johan!!


Det kommer bli en fin helg, synd bara att Olle inte är hemma ikväll, men jag får klara mig, jag har ju Alfons. Vi ska kolla på Änglagård eller någon annan svensk sommarfilm, äta midsommarinspirerad detox-mat och ha det myspys. Snälla kan ingen bara ge mig ett vuxenpoäng på stört.

Glad midsommar på er alla, nu springer jag till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0