fulla ikeapåsar, dvd-filmer och besökrekord

Nu är vi hemkomna från ikea. Det blir alltid så många kassar av någon konstig anledning. Vi har gjort om hela köket nu med små deltaljer och Sannas rum börjar äntligen ordna upp sig. Vi hann också in på Mediamarkt en snabbis och hittade självklart massa dvd-fimer. Bland annat Dårfinkar & Dönickar och The Quentin Tarantino Collection. Väldigt prisvärda kan jag lova.



Idag har jag haft rekordmånga beökare på min blogg. 1045 unika besökare än så länge. Jag är så glad för varje ny besökare som hittar hit. Är lite dålig på att uppdatera bloggen just nu, men det går ju i vågor. Hade jag haft en bättre dator som jag kunde bära med mig lite lättare hade jag kunnat skriva mycket mer. Min laptop är enorm....på gott och ont. Mest ont. Men jag kan inte vara arg på mamma för hon köpte en helt ny dator till mig bara för den är "lite" stor.

Ni sitter jag och Sanna och kollar in sista avsnittet på Project Runway...nu visas snart kollektionerna. Underbart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0